top of page

Rumah Sakit Gleneagles Penang

Salah satu rumah sakit terbaik di bahagian utara Malaysia, Gleneagles Penang terkenal dengan perawatan, layanan dan dokter berpengalaman yang bertahap 5-bintang. Pasien memilih rumah sakit ini untuk konsultasi, diagnosis, dan rawatan profesional mereka. Jika anda ragu tentang operasi atau kondisi anda, sangat disarankan untuk mencari dokter terbaik dan paling berpengalaman.



Gleneagles Penang sekarang memiliki bangunan baru 19 tingkat dengan 10 ruang operasi baru, ruang operasi digital yang dilengkapi untuk operasi invasif minimal, departemen rawat jalan dengan 80 ruang konsultasi dan 600 tempat parkir.




Ortopedik


Hospital Gleneagles Pulau Pinang mengamalkan cara holistik dalam merawat masalah muskuloskeletal kerana mereka berkomitmen untuk membantu anda pulih sepenuhnya. Mereka memiliki pengetahuan dan kepakaran untuk membantu setiap pasien melalui seluruh proses konsultasi dan perawatan.


Memandangkan pemulihan daripada penyakit muskuloskeletal dan kecederaan mungkin mengambil sedikit masa, pakar mereka akan mengesyorkan rawatan pemulihan yang sesuai termasuk fisioterapi untuk membantu anda memulihkan penggunaan anggota dan badan anda.



Rawatan dan Perkhidmatan Ortopedik


Meliputi aspek umum dan khusus sistem muskuloskeletal, pasukan ortopedik Hospital Gleneagles Pulau Pinang terdiri daripada pakar bedah berpengalaman yang mempunyai bidang pengkhususan yang berbeza. Mereka mempunyai pakar bedah yang menumpukan pada sub-kepakaran perubatan dan bidang seperti pediatri (anak-anak dan bayi), geriatri (lansia), trauma atau kecederaan olahraga. Spesialisnya juga memiliki kepakaran mendalam di berbagai area tubuh seperti tangan dan pergelangan tangan, pinggul, atau lutut.




  • Kamar bersama (shared) Enam: RM120



  • Dua Tempat Tidur bersama: RM210



  • Tarif Kamar Pribadi Single adalah RM400

Kamar yang bersih dan rapi



  • Suite VIP: RM510



  • VVIP (dengan lounge penghubung): RM610


Rumah Sakit Gleneagles Penang



Alamat: 1, Jalan Pangkor, 10050 George Town, Pulau Pinang


Tel: +604-222 9111

Whatsapp: +6016 498 9089

Ambulans / Darurat: +604 222 9199



16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page